matildagunnarsson.blogg.se

2014-04-20
21:58:16

Mohajaha
Hej igen, satt o kollade i genom mina gamla inlägg och som sagt 1000x så blev jag sugen på att blogga. Ja och nu har det gått två och en halv månad, hehe. Ja men så blir i guess. Jaha iallafall så kan man väll berätta lite elr vad ska jag berätta, det enda jag kommer ihåg är mina serier typ. Försökte ge mig på Veronica Mars, det gick inte så bra. Kollade 3 episoder, tröttnade sen. Haha, men såg filmen och åhmajgad logan och veronica liksom otp, nä men kunde inte vänta så länge på dem sååå slutade haha. Reign började jag kolla på för någon månad sedan, riktig bra serie asså. Fast det bästa, ONCE UPON A TIME PEOPLE. I've become obsessed. Satt typ fastklistrad vid varje episod. Asså har jag nämt hur mycket jag älskar sagofigurer 💓. Asså Rumpelle, mitt 💜. Älskade han sen första gången, men intressantast karaktär. Och Belle guys. Skönheten och Odjuret, liksom daah. Favorit kärlekshistoria!! Och Emma & Henry, bara sån ni vet så är Henry Emmas son, så inget par nej nej. Älskar dem otroligt. Förstår inte folk när de säger att Jared Gilmore är en dålig skådespelare...
vänta, vänta, vänta...
HOOK BBY FANGIRLAR JAG VET ATTENTION
hook och Emma är lätt OTP just nu. Bajs grymt typ. Vi får se vad som händer imorgon, kommer han kyssa henne, nä tror inte han skulle göra det.. blev så arg på zelena i förra avsnittet, fast ändå glad han avslöjade ju att han äskade emma!! Okay enough for me can't take this anymore...

Vad har du på hjärtat?
Vad heter du?: Kom ihåg mig?
Skriv din mejl här!  
Skriv Din blogg här så kollar jag den sen!  
Och, vad ville just du?: