matildagunnarsson.blogg.se

2013-06-14
13:05:00

Hej hej
Hej igen!
Det var längesedan..

Så jag är en mest glad tjej från Småland. 
Jag är en fullkomlig Belieber.. he is kinda my life.. :)

Sedan så kollar jag 24/7 på Pretty Little Liars elr The Vampire Diares. Jag är väldigt svag för killarna i PLL, speciellt Caleb.

Jag spelar mycket Gitarr på fritiden! Det är nog en av det roligaste sakerna i mitt liv. Och sedan kommer det till läsningen. Jag läser så mycket att folk får säga till att sluta. Och just nu är det frost och Pretty little liars böckerna som är favoriterna :)

Jo och sedan detta : Jag älskar Kärlek. Mycket av filmerna, musiken & böckerna handlar om kärlek. Jag är sådan. Det finns inte ord om hur mycket jag gillar kärlek.

Mina favoritlåtar just nu är A drop in the ocean av Ron Pope, Never Stop av Safetysuit, All i need av Within Temptation & Nothing like us av Justin Bieber.. :)

Jag har alltid älskat och sjunga. Det något jag verkligen känner mig själv i. Jag är rätt säker på att musik, kommer vara någonting jag jobbar med i framtiden. Men jag ingen sådan som vill bli en ny beyonce.. :)

Jo, där har du lite om mig!

puss



Vad har du på hjärtat?
Vad heter du?: Kom ihåg mig?
Skriv din mejl här!  
Skriv Din blogg här så kollar jag den sen!  
Och, vad ville just du?: