matildagunnarsson.blogg.se

2013-06-20
14:00:35

Pretty Little Liars
Förlåt för många inlägg men.. vill bara fråga om någon har kollat på det nya PLL avsnittet? 
 
Jag älskade den där scenen med Alison, hur hon håll andan för att få som hon ville.. 
Hannas mamma döljer verkligen något, dödade hon Wilden? 
Åh stackars Toby, vill inte se han gråta... 
Den där fåglen (kom inte ihåg var den heter ) verkar veta något, undra var telefonnumret är till? 
Och sedan Mona, verkar som hon inte är A längre, men jag gillar inte att hon försöker vara en av the liars.. ( självisk, ja vet )
Spencer kom inte in på det där collaget, undra vad hennes föräldrar kommer tycka om det... 
 
Ville bara skriva av mig lite.. älskar sjukt mycket den tv serien! 
 
puss
 

Vad har du på hjärtat?
Vad heter du?: Kom ihåg mig?
Skriv din mejl här!  
Skriv Din blogg här så kollar jag den sen!  
Och, vad ville just du?: