matildagunnarsson.blogg.se

2013-06-17
09:45:55

Recension - John Tucker must die
Har rätt så tråkigt, så varför inte berätta lite om filmen jag kolla på? 
 
Det är tre tjejer i skolan som får reda på att dom har varit ute med samma kille samtidigt -  John Tucker.
Då slår dom ihop sig och försöker krossa hans hjärta & då får dom hjälp av en osynlig tjej i skolan - Kate, som kan rätt mycket om sådana killar.
 
Den var igentligen inte så mycket vidare, hade hört bra saker om den & men jag blev väldigt besviken.
Storyn var väll helt okej, men det var inget wow i det. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det var ju inga jätte dåliga skådespelare heller.
Tror bara att det inte var min film faktiskt. Jag behöver alltid lite mer. 
 
Men en sak som faktiskt fick mig kolla klart på filmen var tjejen med kort hår.
Det är ju Lexi i The Vampire Diaries, och jag ÄLSKAR Lexi!
 
Så om du gillar typiska high school filmer & the vampire diaries är det nog en film för dig.
 
puss
 

Vad har du på hjärtat?
Vad heter du?: Kom ihåg mig?
Skriv din mejl här!  
Skriv Din blogg här så kollar jag den sen!  
Och, vad ville just du?: